Warsztat Twarze metafor – METAFORA, SYMBOL, ARCHETYP… w prowokatywności

Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Warsztat Twarze metafor – METAFORA, SYMBOL, ARCHETYP… w prowokatywności

Warsztat, na który możesz przyjść niezależnie od stopnia wiedzy czy wtajemniczenia w tajniki podejścia prowokatywnego. Chociaż fakt – łatwiej będzie, jeśli już cokolwiek będziesz wiedział o metodzie 😊 bo całość warsztatu będzie osadzona o podejście prowokatywne i pracę z i na metaforze w tym nurcie.

Zapraszamy Cię na warsztat, który jest ceniony tak przez Praktyków prowokatywnych jak i Sympatyków prowokatywności, a także przez osoby, które po prostu pracują metaforycznie z innymi.

Cena dla osób będących w certyfikacji: 1000 zł
Cena dla pozostałych osób: 1200 zł

Więcej o warsztacie znajdziesz na stronie: https://inlumine.pl/twarze-metafor

W TRAKCIE WARSZTATU:

  • Nabędziesz i rozwiniesz umiejętność tworzenia metafor i opowieści w oparciu o elementy pochodzące ze świata klienta.
  • Poznasz co wpływa na efektywność oddziaływania tworzonej metafory na proces zmiany u klienta.
  • Stworzysz własne metafory.
  • Zmierzysz się z siłą etykiet i imion nadawanych problemom – poznasz ich skuteczność w procesie wsparcia i zmiany.
  • Wzmocnisz umiejętność uważnego słuchania i obserwacji rozmówcy.
  • Rozwiniesz umiejętność pracy głosem, ciałem i dramaturgią.
  • Poszerzysz świadomość wpływu obrazu i symbolu / archetypu w pracy z przekonaniami i postawami klienta.
  • Zwiększysz świadomość podstaw kognitywnych i behawioralnych w komunikacji metodami prowokatywnymi (tak nam się podoba, że będziemy to robić na każdym warsztacie :))

ODPOWIESZ SOBIE RÓWNIEŻ NA TE PYTANIA:

  • Jak pracować z informacjami, których dostarcza klient werbalnie i poza werbalnie?
  • Jak tworzyć metafory ze słów, symboli i obrazów jakich używa klient?
  • Jak tworzyć obraz rzeczywistości przedstawiony w prowokatywnej “karykaturze”, tak by budował on w kliencie motywację do rozwoju / zmiany, a nie był powodem jego lęku czy frustracji?
  • Jak zapraszać klienta do zmiany wewnętrznych obrazów i „głosów” w bardziej wspierające?

TO POZWOLI CI NA:

  • Efektywniejsze posługiwanie się metaforą prowokatywną w pracy z klientem.
  • Wzmocnienie siły przekazu o aspekt transu i metafory podczas sesji.
  • Szybsze dopasowanie opowiastek, historii, przypowieści i metafor do tematów, z jakimi mierzy się klient.
  • Pełniejszą świadomość wpływu symbolu i obrazu na proces zmiany / rozwoju.

UCZESTNICY OTRZYMUJĄ:

  • Materiały szkoleniowe.
  • Dyplom.
  • Miesiąc opieki superwizyjno – mentorskiej po warsztacie.
  • Nagranie własnej sesji video (do użytku osobistego).
  • Możliwość dołączenia do certyfikacji.
  • Możliwość dołączenia do społeczności superwizyjnej i interwizyjnej w nurcie prowokatywnym.

Warsztat będzie prowadziła:

Sprawdź inne adchodzące wydarzenia